Är du mamma och vill komma igång med din träning på ett säkert och roligt sätt är vår MamaRehab samt CrossFit for Mamas något för dig. Passen är noga programmerat för dig som är nybliven mamma med stort fokus att bygga upp och stärka kroppen efter graviditet och förlossning.

 

Varje ny mammamedlem börjar med ett 10 veckors MamaRehab där grunder i anatomi, träning och rutiner gås igenom och därefter är du välkommen på våra mammapass. Passen leds av coacher som är väl utbildade i rehab och prehab efter graviditet och förlossning med flera års erfarenhet.

 

På CrossFit for mamas är bebisar, barnvagnar och leksaker (sysselsättare) välkomna.

 

MamaRehab

 

Ett pass i veckan med hemuppgifter

  • 10 veckor
  • Tisdagar, onsdagar eller Torsdagar kl 10
  • Enbart för anmälda mamas

 

CrossFit For Mamas:

 

Två pass per vecka, dagar och tider bestäms vid varje start

  • max 60 min,
  • 1 termin VT/HT

 

CrossFit For Mamas 1.0

 

För att gå vidare inom träning och mot CrossFit, startar våra mamas här för att introduceras av de olympiska lyften, stärka upp kroppen inför de krav som ställs för att klara av vardagen och träning. *Enbart för anmälda mamas

 

CrossFit For Mamas 2.0

 

Denna grupp är för de som redan har grunderna och kör dagens pass, mer anpassad. Tanken här är att våra mamas ska slussas vidare till Dagens pass för resten av vår gemenskap. *Enbart för anmälda mamas

 

Om ni vill prata med oss svarar någon i telefonen/e-post vardagar mellan 09 – 17

Crossfit Fristaden
Gredbyvägen 16
632 21 Eskilstuna

Vägbeskrivning